Ūdens temperatūra: --o C

menu_under_left.gif

Starts ar divām slēpēm

1. Samērcējiet slēpju stiprinājumus un kāju pēdas. Uzvelciet slēpes un noregulējiet stiprinājumus, lai tie būtu cieši, bet ērti.
2. Iegremdējieties ūdenī. Salieciet kājas, ar rokām aptveriet ceļus, uz roktura abas plaukstas vērstas uz leju, auklu novietojiet starp slēpēm, slēpju priekšgali kopā, 15 – 30 cm ārā no ūdens.
3. Kad laiva sāk kustēties, ceļus pievelciet pie krūtīm, pietupieties pēc iespējas zemāk. Rokas elkoņos taisnas, zods pie krūtīm.
4. Palieciet tupus stāvoklī, līdz laiva jūs izvelk uz ūdens virsmas (parasti 3-6 sek).
5. Lēnām piecelieties kājās, saglabājot līdzsvaru. Izmantojiet tikai ar kāju spēku, nemēģiniet pievilkties ar rokām. Atstājiet ceļus nedaudz ieliektus, lai varētu amortizēt viļņus.
6. Svaru balstiet uz pēdu priekšpuses, nevis papēžiem. Muguru turiet pēc iespējas taisnu, plecus atpakaļ.
7. Brauciena beigās nometiet rokturi ūdenī un pietupieties. Slēpes nobremzēsies un pēc 3 – 6 sek. jūs lēnām nogrimsiet.

Ieteikumi:

* Ļaujiet laivai un slēpēm darīt savu darbu, lieki nešķiediet spēkus.
* Mēģinot celties par agru, jūs zaudēsiet līdzsvaru un kritīsiet uz sejas vai muguras ūdenī.
* Turiet rokas elkoņos gandrīz taisni. Pievelkoties ar rokām, jūs kritīsiet uz muguras.
* Neceliet seju pret debesīm, ja traucē šļakatas. Līdzsvaram ir svarīgi skatīties taisni uz priekšu.
* Ja rodas grūtības ar līdzsvara saglabāšanu, spiediet rokturi UZ LEJU un tupieties !